onsdag 2. september 2009

Adecco - jevnare enn jevnast

Tante ba meg slutta å bita negler, minst for hondre år siden. Eg klarte det ikkje med ein gong, men har vært avvent himla lenge nå.

Eg e redd eg kanskje dette ut på igjen i løpet av hausten. Fytti banana så jevnt det e ronnt FKH. Eg e imponert over at laget henge med så godt. Eg e til å med litt overraska, for eg trodde heilt ærligt at "local trainers" sko slita mær med å få laget t å bli nettopp det : ett lag.

Nå ser eg, tross litt hakk i platå innimellom, konturane av et lag som kan klara å nå heisen og trykka på knappen for Tippeliga.
Eg ser at alle lag som møte et angrepskåta FKH lag rykka som bare tusan når Niko, John og Thomas fosse fram. "Hjelp" står det i pannen t kaptein Lafton å alle han kollegaer.

Tenk då bare om FKH fekk stramma inn der bak, fekk stopparar som va pottetette, ein høyreback som o kan hindra innlegg å ikkje minst ......nei, der var "the missing link", fordi

Trygve Nygård e ein stødig midfielder, Steinsland o, samme m Meland i glimt å Ørsal e magic to tri gongår i løpet av ein kamp......

men eg savne Magnus Samuelsson. TEnk om det fantes ein kloning av han ein plass der ute. Tenk om FKH fant den der midtbanespillaren som gjorde motstanderane ennå mær pissredde å jobben i bakre ledd ennå litt lettare fordi han der, gjerne med nr. 7 på ryggen var ....som den skadefrie Magnus Samulesson.

Då hadde eg ikkje vært redd for negler, for at FKH sko snofla i opprykksracet. Då hadde det blitt Tippeliga i Haugesund 2010.

La oss håpa di klare det lell, da

Ingen kommentarer: