søndag 13. januar 2008

Håndball er hands......

Foto :nrksport.no

Som fotballelskende mann, er jeg enig med Pondus at håndball er hands.
Men, det er iallefall hands på en sjarmerende måte.

Som alle andre i Norge, har jeg fulgt håndballdamene i store mesterskap like før jul i åresvis. Vært glad når pikene til Marit har hatt suksess.

Som fotballspillende mann, har jeg vel alltid sett på damefotball som noe litt treige og kjedelige greier. De har jo gjort det bra, med både OL-gull og andre mesterskapsmedaljer. Men likevel, litt for kjedelig å se på.

Som snart 37, gleder jeg meg noe sinnsykt til håndball-EM for herrer. En helt annen idrett enn det Gro, Katja og de andre driver med. Det er jo så kraftfult, så teknisk og så brilijant.

Som rimlig dårlig tipper, står jeg likevel fram. Norge tar medalje og vi kommer alle til å hylle, Håvard fra Stord, Frank, Kristian, Bjarte, Børge, Frode, Glenn og ikke minst han som sørger for at vi fikser medalje.....sørlendingen Steinar. Godt EM !

5 kommentarer:

Camilla sa...

Du får de te å hørrast ut såm at jenter ikkje kan spilla fotball! sell åm du har skreve noe bra åm di o da.. men uansett

Camilla :-)

Mats sa...

Ja det er hans !!!!!!!!!!!!

Cathrine sitt vas om ditt og datt sa...

Se her...du e jo flink du t å oppdatera..imponerande!!

Fisk på land sa...

kånå øverraska med å sei at det e' kjekkare med herrehåndball enn damehåndball. Før har det alltid vært motsatt. Ka skyldes detta? Tempoet eller større biceps? Hmmmm
Eg må jo sei meg enige, men ka seie det om meg? Hammerseng eller Kjelling - e' det ett fett?

Fisk på land sa...

Som Liverpool-fan e' du vel urealistisk optimist i tippingen din som vanlig, Vidar... Ser på de andre lagene, så ser me jo ut som me e' minst to klassetrinn mindre enn motstanderane. De e' jo 130 kg muskler heile bunten, mot Johnny Jensens 80... Mer proteiner må te'!