mandag 19. juli 2010

s u t r e p o m p


Okei, Jos, eg innrømme det. Eg e ein sutrepomp! Eg e misfornøyd med at FKH ikkje vinne på bortebane. Eg har jo ikkje ansvaret for aent enn å gaula him t 102 sine lytterar. Derfor har eg lov. Derfor kan eg sei d eg meine - at det e for dårlig at FKH ikkje vinne ein å aen kamp på bortebane. Sjøl i Tippeligaen!

OM eg hadde hatt ansvaret, bare la meg beholda den tanken ei litå stonn, så ville eg sikkert vært fortvila som Jos. Eg ville smilt litt, bortforklart, forklart å kommt med småvittige kommentarar.

MEN, eg ville o gjort om litt på inngang t det å spilla kamp på bortebane. Nå e me lenger enn halvveis å siden det då ikkje har blitt seier, MÅ d vel vær lov å prøva noe aent.

Jostein, du ba om ein plan - ein litt defansiv og litt kynisk borteplan. Nå e det Vikingkamp fysst, men ta detta med deg t RBK på Lerkendal som e neste bortekamp.

OM alle e friske, raske å ikkje suspendert, e detta oppskrift du kan få heilt gratis :

PMK i mål, Poz,Skjerve, Tronseth og Våge Nilsen i backfirer.
Så ville eg overbefolka midtbanen. Niko inn på høyrekant, Juska og Mæland som indreløperar, Trygve som defensivt anker og Tor Arne på vant plass ute t venstre. Thomas aleina framme.

INGEN revolusjon detta, men heilt klart ein AEN inngang t kampen. Det e heller ikkje så stor forskjell på formasjonane, men det gir spillerane ein WAKE UP-CALL på at nå gjør me d litt mær rolig på bortebane.

Ikkje sikkert det gir verken tri eller ett poeng, men ANYWAYS :)

Men fysst ska Viking reisa poengløse him sørøve fjorden på søndag!!

Ingen kommentarer: